Aalsmeer

Algemene Vergadering 2022

Na twee jaar hopen we dat we weer een leden-vergadering mogen houden. De laatste was bij Orchideeën Scholten en nu zijn we te gast bij Potplanten kwekerij De Vries Mijnsherenweg 5 op zaterdagmorgen om 10.00 uur. We nodigen ALLE leden en vrienden uit hierbij aanwezig te zijn. Op dit bedrijf worden potplanten gekweekt in meerdere soorten en we krijgen na de vergadering een rondgang over het bedrijf. Op de agenda staat vanzelf de verantwoording van wat we wel konden doen de afgelopen jaren. Ook de verkiezing van de twee voorgestelde bestuursleden. Omdat het al weer twee jaar geleden is mogen we ook de “D.Jongkind Mzn prijs” weer uitreiken. Na een uitgebreid onderzoek hebben we daar deze keer gekozen voor Jan Willem de Vries. Wij kennen hem uit de tijd dat het proefstation nog in Aalsmeer was en nu is hij actief in Bleiswijk . Hij is in Mijdrecht  blijven wonen. Tijdens de vergadering zullen we uitleggen waarom deze eer hem toekomt.