Andere tuinen bekijken

In de maanden van april tot september worden tuinen bekeken. We bekijken tuinen die voor een bezoek aangemeld worden en soms gaan we wat verder weg naar een Theetuin of een kwekerij. Op door de weekse avonden of op zaterdag kom je als lid van de Tuincirkel de mooie bloemenpracht van je mede-tuinier bewonderen.

De groep bestaat uit ongeveer 50 leden en per bezoek verschilt het aantal aanwezigen. Als een tuin het bezoeken waard is wordt dat gemeld bij José of Hilly en zij sturen een email naar de deelnemers met een datum en tijd voor bezoek. Als je het leuk vindt ga je erheen, je hoeft je niet af te melden. Het is geheel vrijwillig. Ook gaan we een paar keer per jaar een excursie organisen waar je je voor kan inschrijven. Kortom, alles mag en je bent niets verplicht. Intresse? stuur een mailtje naar  en wij schrijven je in.

JoseMuilwijk(at)gmail.com

José en Hilly zijn de drijvende krachten achter de Tuincirkel.

tuincirkel westeinder tour

Ik vond nog twee filmpje uit 2011. een van onze bootreis en een van de open tuinen bij Ingrid Het was mijn eerste filmpjes maar wel heel erg leuk. vooral het commentaar.

Deze site mag je als tuincirkel lid niet missen, zeker niet als je van Engelse tuinen houdt.

online filmpjes van Engelse tuinen

De tuin van Jacques en Ineke Spruit

De tuin van Marja van Kaam

De tuin van Marianne Akkerman

Nanda en Dick. op ons eiland

De tuin van José Muilwijk

De tuin van Arda Eickhoff: een paar zonnige dagen

De tuin van Wil en Henk

De tuin van Greet Rhan

De tuin van Joke ten Broek

Even wat nieuwe foto’s. Het gaat zo hard.

De tuin van Judith en Thijs Planken

De tuin van Ingrid Hooijman

De tuin van Ietje Heijtel

Hierbij wat foto,s van mijn paradijsje,waar ik  zo van geniet .veel sterkte geniet van de momenten van de dag.succes van ietje Heijtel.

De tuin van Henny en Ditmar

De tuin van onze penningmeester Claudia Kooijman

De tuin van ons bestuurslid Gerrit en Sandra

De tuin van Barbara Reurings

De tuin van Wim van Vliet

De tuin van Toos Tempelman

Het is jammer dat de bloemen door de warmte snel uitgebloeid zijn.

Tuin van Marika kerstens (bestuurslid)

De tuin van A3 en Jan de vos

De tuin van Dick en Ria

De tuin van An Kieftenbelt

De tuin van Marianne kreeke

De tuin van Rita Cornel-Krusel

De tuin van Riet Spekman

De tuin van Jos en Joscha van Heel

Hierbij de eerste foto’s van dit jaar van onze tot nu toe ingevulde tuin. Wij hebben ons best gedaan.

De tuin van Tom en Tinie

De tuin van Hilly Muilwijk

De babtisima heeft er 3 jaar over gedaan om een beetje echt te bloeien en de allium bollen en tralictrum Is een voorbeeld van Ton ter Linde.Hoorde ook donkere venkel bij. Maar die is weer verdwenen.

Groetjes Hilly.

De tuin van Kees en Mea van Tilburg