Bloemschikcursus voorjaar 2024

Februari 2024 is de eerste bloemschik cursus van Groei en Bloei voor gevorderde en beginners.. Geeft u zich gezellig op? U kunt als beginner komen, ik noem u liever starter bij groei en bloei, want wellicht maakt u al uw hele leven iets met bloemen) dan krijgt u de bloemen of u hebt al wat ervaring en struint liever zelf uw materialen naar aanleiding van het gegeven thema bij elkaar. Om u nu even een ideetje te geven wat er zoal gemaakt kan worden, een kleine preview op de eerste van de serie van drie cursussen op de donderdagavonden vanaf half 8 ’s avonds. 8 feb, 7 maart en 11 april bij Nicky Markslag die haar werkruimte dan heeft ingericht voor Groei en Bloei.

Het THEMA voor de eerste workshop; “Tulpenkroon”

Volgende voorbeelden zijn een ideetje van wat we gaan maken, dan alleen met tulpen.

Vertaal de foto’s naar eigen smaak, zolang het in de basis maar enigszins de opdracht blijft. Kies eerst wat je denkt te kunnen of wat je aanspreek, kijk dan naar de benodigde materialen. Dit blijft een leuk royaal lentearrangement, waar we een beginner maar ook een meer ervaren deelnemer mee kunnen uitdagen. Uiteraard als u meedoet krijgt u een betere instructie, voor meer info mail Groei en Bloei! Hopelijk tot ziens! Kosten starters: (krijgen basispakket) 75 euro niet leden 85 euro Gevorgerde: (regelen zelf matralen) 35 euro niet leden 45 euro. Aanmelden: groeienbloeicursus@gmail.com Tevens krijgt u dan meer informatie. Groet Nicky markslag, Ophelialaan 179 A, 1431HE Aalsmeer.