Aalsmeer
bekijk online

Bollemand

Bollenmand

Op zaterdag 18 november gaan we weer een mand vullen met verschillende bollen. Koster heeft daarvoor de keuze uit meerdere kleurcombinaties en in verschillende soorten die na elkaar in bloei zullen komen. Om al in de winter kleur te hebben komen er Violen boven in te staan. Tobt 1 november heeft u de kans om aan te melden bij >vlietvan.w@kpnmail.nl < of per telefoon 0297-327746.

Lezingen

Lezing 5 oktober

Op 5 oktober zal W.Lagerwey ons laten zien en horen over zijn fietstocht door een deel van India. Buurthuis Hornmeer Dreef 1. Aanvang 20.00 uur en ieder is welkom.

Lezing 2 november

Jan Blokland zal op 2 november naar het Buurthuis Hornmeer komen om ons verslag te doen van zijn reis door Tibet en China . Aanvang is 20.00 uur en ieder is welkom.

Hier meer informatie

Herfst workshop

Op zoek naar een creatieve en gezellige activiteit om de schoonheid van de herfst in huis te halen? Doe dan mee met onze unieke herfst workshop op 19 oktober!

Tijdens deze workshop leer je onder begeleiding van het enthousiaste workshop team hoe je een prachtig herfsttafelstuk kunt creëren. Laat je inspireren door de kleuren en texturen van het najaar en maak een adembenemend bloemstuk dat perfect past bij deze sfeervolle seizoen.

Datum: 19 oktober  Tijd: 19:45  Locatie: Buurthuis Hornmeer

Prijs inclusief een kopje koffie of thee met iets lekkers.

· Leden: €25

· Niet-leden: €30Herfst workshop

Betalingsmogelijkheden: We accepteren pinbetalingen en je kan gepast contant betalen.

• Geen ervaring nodig: Of je nu een ervaren bloemschikker bent of voor het eerst bloemen arrangeert, deze workshop is geschikt voor iedereen. We zullen stap voor stap uitleggen hoe je jouw herfsttafelstuk tot leven kunt brengen.
  • Bijna alles is inbegrepen: Maak je geen zorgen over materiaal. Wij zorgen voor alle benodigde bloemen, groen, en andere decoratieve elementen. Neem zelf je schaar of mes en je blije gezicht mee.
  • Neem je creatie mee naar huis: Aan het einde van de workshop neem je jouw meesterwerk mee naar huis om je huis te verfraaien met de pracht van de herfst.
  • Kom en beleef een gezellige en inspirerende dag met gelijkgestemden, omringd door bloemen en herfstgeuren. Wij kijken ernaar uit om jou te verwelkomen op onze herfst workshop.
  • Reserveer nu je plek: Stuur ons een bericht op groeienbloeicursus@gmail.com om je aan te melden.

Met bloemrijke groeten, Groei & Bloei cursus commissie